onsdag 21. september 2011

Autointervju



Noko som gjorde deg glad i går? 
Perfekt hummus og supert selskap. Og True Blood.

Humør akkurat no?
Veldig, veldig bra.

Kva gjorde du klokka åtte i dag tidlig?
Utsatte oppståertiden. Så deilig å sove i ti minutter til. 

Kva gjorde du for femten minutt sidan?
Skrev mailer som jeg lenge skulle ha skrevet - det var veldig hyggelig.

Kva ser du om du ser til høgre?
Inn i et klesskap. En afrikansk manneskjorte i masse klare, fine farger. Og en rockering, da.

Kva gjer deg glad akkurat no?
Vinden som suser i tretoppene. Føler meg åpen og lett i brystet, på en måte.

Kva vær er det hos deg akkurat no?
Åh, deilig. Ganske klart og lyst. Delikat vær!

Kva var det siste du åt?
Dehydrert rått knekkebrød med avocadohummus! Og en teskje peanøttsmør og et eple.

Beste issmak?
Kokos. Bringebær. Vanilje. Det kommer an på humøret, jeg er åpen for mange iskremtyper. Sånn historisk sett så er min definitive favoritt på jord hjemmelaget kokosis i Ecuador - nærmere bestemt Machalas havneområde Puerto Bolivar. Vidunderlig! 

Det siste du kjøpte?
En gave til en nyfødt baby - en liten body med en katt på, og en fingerdukkeløve til storesøsteren! 
Og kaffe på café etterpå. 

Det siste nokon sa til deg?
Søsteren min på telefon, som sa at jeg snart måtte komme på besøk. Hun har rett - det er et stadig tilbakevendene faktum!

Søv du tungt?
Varierer. Elsker å sove!

Har du mareritt?
En gang i blant. Mye oftere før. 

Kor mange puter søv du med?
Ei pute. Av og til ingen.

Snorker du?
Nix!

Favorittklede?
Alle mulige slags klær, gjerne i kreative kombinasjoner etter intuisjons- og innfallsmetoden. 
Elsker at jeg selv kan bestemme hva jeg skal ha på meg! Hurra for det! 

Favorittsnop?
Vanligvis går jeg for sunne godteri, som fersk frukt, rå sjokolade, nøtter, frø og tørket frukt. Elsker også lakris, god gammel sjokolade og bakverk. 

Høgre- eller venstrehendt?
Venstre.

Stjerneteikn?
Skytte! 

Kva lengtar du mest etter akkurat no?
Å tisse. Og meditere. Men ikke samtidig. Haha! 

Kva er viktigast for deg?
Vanskelig spørsmål. Og enkelt. Men - å være så tilstede jeg kan i livet mitt, akkurat der hvor jeg er. 
Å ikke sove mens jeg ikke sover.
Og så vil jeg at de som jeg er glad i skal ha det bra.

(Lista er hentet fra hverdagslykkesprederen http://gladeting.blogspot.com/ som hadde hentet den fra Londonspilloppemakeren http://hjartesmil.blogg.no/. Takk!)

5 kommentarer: